【4399生死狙击】M9夜魔武器解析~

在版本更新之后呢、穷户派系的我,操纵之前积攒的碎片第一时候就兑换到了这把匕首——M9夜魔

After the version update, the poor faction, I used the accumulated pieces before the first time to redeem this dagger - M9 night magic

バージョンの更新後、貧しい派閥、私はこの短剣を償還するために初めて累積された作品を利用 - M9ナイトマジック

方式/步骤

  1. 1

    一、兵器根本描述

        

        M9夜魔,合用于冒险模式下的近战兵器、拥有专属于冒险模式的技术,具有的特征:

        蜥蜴人禁止:对蜥蜴人造当作30%额外危险(上限500点)

        巨型禁止:对巨型造当作30%额外危险(上限500点)

        这两个特征下的M9夜魔、在冒险M9对蜥蜴人和年夜型怪(血多、肉厚、进犯高、根基为BOSS)的危险下是很足的

        本家儿动技术:夜魔穿刺  冒险模式的战斗中,按”E”键利用技术后的一段时候内,对方针造当作的所有危险都为爆头危险

    First, the weapon basic description

     M9 Nightmare, suitable for melee weapons in adventure mode, with skills specific to adventure mode, with features:

         Lizard restraint: 30% additional damage to lizards (up to 500)

         Giant restraint: 30% additional damage to the mega (500 points maximum)

         The M9 night magic under these two characteristics is very good under the damage of the adventure M9 against the lizard and the large monster (blood, fleshy, high attack, basically BOSS).

         Active skill: Night magic puncture In the battle mode of adventure mode, press “E” key for a period of time after using the skill, all the damage caused to the target is headshot damage.

    第1に.兵器のまず、根基的な説明

    M9ナイトメアは、冒険モードに近接した兵器に適しており、冒険モード特有のスキルを備えています。

         トカゲの羁绊:トカゲに30%の追加ダメージ(500まで)

         庞大羁绊:メガに30%の追加ダメージ(最年夜500ポイント)

         この2つの特徴の下でのM9ナイトマジックは、トカゲと年夜型モンスター(血、多肉、高攻撃、根基的にBOSS)に対する冒険M9のダメージの下で很是に杰出です。

         アクティブスキル:ナイトマジックパンク冒険モードの戦闘モードでは、スキルを利用した後必然期間「E」キーを押すと、ターゲットに与えられたすべてのダメージがヘッドショットのダメージになります。

    50da81cb39dbb6fdfbf9f5450424ab18972b3736.jpg b219ebc4b74543a94e5beaaf13178a82b9011414.jpg 838ba61ea8d3fd1f39f8b9593d4e251f94ca5fdb.jpg
  2. 2

    二、获得体例和进阶同步展示

        

        M9夜魔临时只能经由过程3-1单挑模式和在无尽商铺采办碎片合当作、不外我是合当作获得的啦~下面展示下M9夜魔的同步属性

        满同步的话、装备了之后存活能力会获得极年夜的晋升、非论是防护、速度、体质和能力上城市获得极年夜的晋升、在血线较低的时辰切换到刀、用近战击杀怪物的话还会获得8%的血量恢复,理论上刀死10只小怪就回满血了(究竟结果80%的血量恢复还不克不及满血的话那根基是死了)

    Second, the acquisition method and advanced synchronization display

     M9 Nightmare can only buy shards in 3-1 heads-up mode and in the endless store, but I am synthesizing it~ The following shows the synchronization properties of M9 night magic.

         If you are fully synchronized, your survivability will be greatly improved, and your protection, speed, physique, and ability will be greatly improved. If you switch to the knife when the blood line is low, you can kill the monster with melee. Will also get 8% of the blood recovery, in theory, 10 mobs will return to full blood (after all, 80% of the blood recovery can not be full of blood, then it is basically dead)

    第2に、取得方式と高度な同期暗示

    M9ナイトメアは3-1のヘッドアップモードと無限のストアでしかシャードを買うことができませんが、私はそれを合当作しています〜以下はM9ナイトマジックの同期特征を示しています。

         あなたが完全に同期していれば、保存能力が年夜幅に标的目的上し、保護、スピード、体格、能力が年夜幅に改善されます。 理論的には、血液再生の8%を得るだろう、10人の大盗は全血に戻ってくる(結局のところ、血液の回復の80%は血液がいっぱいではない、それは根基的に死んでいる)

    14ce36d3d539b60013891fd4e450352ac65cb709.jpg d4628535e5dde711c7595395aaefce1b9c1661cd.jpg e1fe9925bc315c605cb6788c80b1cb13495477b5.jpg
  3. 3

    三、数据测试及同类型兵器对比

    这里就来测试了下M9夜魔在战斗之中的适用性,下面是清算的数据(年夜头模式下对人的危险数据)

        在竞技模式里面的M9夜魔的属性其实不年夜好,真对比的话、只有免费兵器和VIP光刃还有可比性(同类型的近战兵器间)

        这个是和初始兵器进行的对比

        这是和VIP光刃进行的对比

        可看出、其实属性并不会很好,和我最喜好的的声誉尼泊尔对比的话更是周全的被压制的,见下:

    Third, data testing and comparison of weapons of the same type

    Here to test the practicality of the M9 night magic in the battle, the following is the data compiled (the damage data to the human in the big head mode)

         In the competitive mode, the property of the M9 night magic is actually not very good. In the case of true contrast, only the free weapon and the VIP light blade are comparable (the same type of melee weapon)

         This is a comparison with the original weapon.

         This is a comparison with the VIP light blade.

         It can be seen that the property is not very good. Compared with my favorite honor, Nepal, it is completely suppressed. See below:

    第3に、同じ種類の刀兵のデータテストと比較

    ここで戦闘でのM9ナイトマジックの実用性をテストするために、以下のデータがコンパイルされます(年夜きなヘッドモードでの人間へのダメージデータ)

         競合モードでは、M9ナイトマジックの特征は実際にはあまり良くありません。真のコントラストの場合、フリー兵器とVIPライトブレードのみが划一です(同じタイプの近接兵器)

         これは元の兵器との比較です。

         これはVIPライトブレードとの比較です。

         私のお気に入りの名望であるネパールと比べると、それは完全に按捺されています。

    b64543a98226cffcd042afd1b4014a90f603ea6d.jpg fcfaaf51f3deb48fec94b1bdfd1f3a292cf578d7.jpg d31b0ef41bd5ad6e799274898ccb39dbb6fd3c6d.jpg
  4. 4

    四、外形及专属图标展示

        整个M9夜魔,最终让我决议花精神和资本去培育的原因,那就是技术了、非论是技术释放时辰的特效仍是技术的结果,都深深令人沉迷呢~技术释放的时辰不会很较着、可是在持续时候内挥刀的话、会触发一道道白色的刀光,仿佛锐利得划破了空间,并且下下爆头的快感也很强烈

        持续爆头的游戏体验是极好的,一切只需点击E触发技术~~~

        第一人称视角下的M9夜魔,极尽内敛,的确是适用本家儿义的福音~~ 

    Fourth, the shape and exclusive icon display

         The whole M9 night magic, finally let me decide to spend energy and resources to cultivate, that is, the skills, whether it is the special effects of the skills release or the effect of the skills, are deeply fascinating ~ skills will not be very released Obvious, but if you slash the knife for a long time, it will trigger a white knife light, as if you have sharply cut the space, and the pleasure of the headshot is also very strong.

         The continuous headshot game experience is superb, all just click on the E trigger skill~~~

         The M9 night demon from the first person perspective is extremely restrained and is simply the gospel of pragmatism~~

    第4に、外形と排他的なアイコン暗示

         全体のM9の夜の魔法は、最終的に私はスキルの特别効果かスキルの効果であるかどうか、育当作するためにエネルギーと資源を費やすことを決定させる、深く魅力的です〜スキルは很是に解放されません 明らかに、しかし、あなたが長い時間ナイフをスラッシュした場合、それはあなたが急激にスペースをカットしているかのように、白いナイフの光を引き起こし、ヘッドショットの喜びも很是に強いです。

         連続的なヘッドショットゲームの経験は素晴らしく、すべてEトリガースキルをクリックするだけです~~~

         一人目の視点から見たM9夜の悪魔は、極度に抑圧され、単にプラグマティズムの福音です~~

    09fa513d269759ee3c1670a8bffb43166d22df0a.jpg fc1f4134970a304ea161b099dcc8a786c9175c15.jpg b90e7bec54e736d160af9c6b96504fc2d5626910.jpg 0b46f21fbe096b63e2a64e3301338744ebf8ac11.jpg aec379310a55b319238891164ea98226cffc175b.jpg f703738da977391265a59502f5198618377ae2d6.jpg
  5. 5

    五、小结

        在刚获得的时辰我顿时就去冒险模式转了圈,全程刀、死了无数次,说好用是蛮好用的,就是需要一向走位、还有必需重刀才能秒小怪....很是的累!!!不外去把谙练度进级上去后危险仍是能看的了、去看了下同步和进阶的属性预览后,对M9夜魔就愈发的想赶紧刷出碎片来晋升他了~~

        M9夜魔吸引我的处所在于:1.获取体例:可冒险单刷获得;2.有专属的技术、且品级重构等进级之后对冒险模式的帮忙很年夜、若乱斗刀战的话技术很逆天。设想下打BOSS的时辰、切到近战兵器疯狂A身子下下算爆头危险,或者是王者乱斗的时辰、开着技术A人一下一个(爆头危险是可以)。(就是属性差了些),可是真正拿到手上利用你会发现、他的手感出格的好,用起重刀的节拍很光鲜、底子不会乱节拍,只要进退之间的程序不要乱、整场战斗就会打的很舒畅的。所以仍是有建议若是没有什么好的近战兵器的伴侣们可以考虑入手而且培育起来、很赞的~

        M9夜魔根基上就介绍完了、我看良多人在官网数据对比那边都是对比了下数据后就起头喷、说垃圾,然后就没入手的乐趣了。怎么说好呢、这比力是把免费刀、和收费的去对比那必定会有本身的劣势的。

    V. Summary

        When I first got it, I immediately went to the adventure mode and turned around. The whole process of knives and deaths countless times. It is quite easy to use it. It is necessary to keep walking, and there must be heavy knives to be second mobs... Very tired! ! ! However, after upgrading the proficiency, the damage can still be seen. After watching the synchronization and advanced property preview, the M9 night magic is more and more wanting to quickly brush up the debris to enhance him~~

        M9 night magic attracts me to: 1. Get the way: can take the risk of single brush acquisition; 2. Have exclusive skills, and level reconstruction, etc. After the upgrade, the adventure mode is very helpful. day. Imagine playing BOSS, cut to melee weapon crazy A body under the head of the head, or when the king is fighting, open the skill A person one (headshot damage is OK). (That is, the attribute is a little worse), but if you really get it, you will find that his hand feels particularly good. The rhythm of using the lifting knife is very clear, and there is no rhythm at all, as long as the pace between advance and retreat is not chaotic, The battle will be very comfortable. So there are still suggestions that if there are no good melee weapons friends can consider starting and training, very good ~

        M9 night magic is basically finished, I see a lot of people in the official website data comparison there is to compare the data, then began to spray, say rubbish, and then did not start interest. How to say it is good, this comparison is to compare the free knife, and the charge to compare it will definitely have its own disadvantages.

    第5に.要約

        私は、冒険モードはサークルを回す得る全体ナイフを行く数え切れないほどの時間を死んだよちょうどその時、需要が行われましたが、大盗の前に重いナイフ秒がなければならない、とうまく言うのは簡単です···很是に疲れた! ! !アップグレード後ますます速く残骸に、彼を磨く标的目的上させたい、次の同期のプロパティとのM9魔法の夜の高度プレビューを暗示するために、損傷の実力はまだ見ることができ過ぎて行かない~~

        M9ナイトマジックは私を魅了していることである:1回のアクセス..取得危険な単一のブラシすることができます。白兵戦ナイフの戦いかの冒険モードへの年夜きな助けのアップグレード後など2は、排他的なスキルを持っており、復興のレベルは、、そしてスキルが逆であります日。どのように狂気の身体の下でカウントヘッドショットダメージの下で白兵戦兵器にカットBOSSを、再生または(ヘッドショットのダメージが可能である)で技术者を駆動し、王の混戦で想像してみてください。 (属性が少し悪いです)、本当にリズムを持ち上げる很是に鋭いナイフで、彼が特に良い感じでしょうあなたの手を使うようになった、ない紊乱のリズム、事前のペースを行うと、長い全体をしない間に後退戦いは很是に快適になるでしょう。だから、良い近距離兵器がない場合、友人は始動と訓練を考慮することができ、很是に良い〜

        M9ナイトマジックは根基的に私は、データが次のスプレーの開始後のデータを比較している公式サイトとは対照的に、多くの人々を参照して、上に導入、ごみは、その後、起動には関心がありません。どのようにそれが良いです、この比較は無料のナイフを比較することであり、それを比較するための料金は間違いなく自分の欠点を持っています。

    b812c8fcc3cec3fd6cb3bc16db88d43f869427c7.jpg

注重事项

  • 本词条包含中日英三语
  • 发表于 2018-10-21 00:00
  • 阅读 ( 679 )
  • 分类:娱乐休闲

相关问题

0 条评论

请先 登录 后评论